Képzeld el, hogy lefotóznak a munkahelyeden, és 12 órával később internetes sztár vagy. Ezzel a fiúval ez történt

Vasárnap felkerült Twitterre egy kép Alexről, a Target nevű szupermarketben dolgozó amerikai srácról. A kép alatti komment csak annyi volt: YOOOOOOO.

 

A posztot egyből felkapta a Twitter nyálcsorgató tiniközössége, most már 1500 megosztásnál jár és több, mint 2600-an tették a kedvenceik közé.

kép2

"Alex kiba jól néz ki"

 

Aztán jött az #AlexFromTarget hashtag, és mindenki megőrült.

Ez a kép arra buzdít, hogy holnap mindenki öltözzön pirosba Alex kedvéért.

 

Beindultak a megosztásért könyörgő képek is, amiken már új fotók is voltak Alexről.

"Oszd meg 7 másodpercen belül, különben soha nem találkozol vele"

 

A srácból úgy lett pár óra alatt Az Aktuális Netes Nagy Dolog, hogy közben ő ezt észre se vette.

Ez a twitterező alex from targetre változtatta a felhasználónevét, hogy bekapcsolódjon az őrületbe.

 

Ez a divatblogger se bírt kimaradni.


 

A rajongók átmentek a Vine-ra is, hogy zenés videókat oszthassanak meg Alexről.

És akkor jöttek a trónkövetelők. Frankie a Starbucks-ból.

frankie

Kieran a T-Mobile-ból.

kieran

Végül Alex is észrevette, hogy mi történt.

"Híres lettem?"
"Mennyi követő :D"
"Ha eladnánk az AlexFromTarget márkát, akkor megvennétek?"

Telefonon is zaklatják a rajongók.

"Úgy néz ki mobilszámot kell váltanom..."

Már a BuzzFeed is címlapon aggódik Alexért. Nem értik, hogy miért nem lehet szegény srácot békénhagyni. Az Alex privát szférájáért aggódó cikk már kétmillióháromszázezres nézettségnél tart.